×

Voor een optimale ervaring gebruikt DOLPIERRE cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u akkoord gaat met de cookies op onze website. Lees meer

  • Wat zijn de algemene voorwaarden?
    • Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.

  • Wat zijn de privacy instellingen?
    • Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan DOLPIERRE VOF zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. DOLPIERRE VOF gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden zonder de toestemming van consument niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden.

      De gegevens van de consument worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door DOLPIERRE VOF worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met de consument.

      DOLPIERRE VOF zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.

  • Zijn alle prijzen inclusief btw?
    • Ja, alle prijzen zijn inclusief btw weergeven.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert en hoeveel kost het?
    • Duur:
      Binnen Nederland: voor 16:00 besteld is morgen in huis. 
      Buiten Nederland: max 3-21 werkdagen.
      Kosten:
      Binnen Nederland: Verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de €100,-. Onder de €100,- bedragen de verzendkosten €7,25.
      Postservice PostNL
      Buiten Nederland: Verzendkosten variëren tussen €14-€32.
      Postservice DHL

      Aanvullende informatie
      Pakketten binnen Nederland worden bezorgd door PostNL. Direct nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code waarmee u gemakkelijk uw bestelling online kunt volgen. Wanneer u bij bezorging van uw bestelling niet thuis bent, dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden of het pakket wordt bij uw buren afgeleverd. U ontvangt hier dan een kennisgeving van in uw brievenbus. De status van uw pakket wordt automatisch aangepast in uw Track & Trace-overzicht.
      Indien het pakket niet geleverd kan worden, ontvangt u een bericht van de bezorger als u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent. Hierop staat een 'niet- thuiscode'. Deze code begint altijd met de letters KG. Gebruik deze code om op dezelfde dag voor 22.00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie te kiezen. Scant u de QR-code op het bericht met je smartphone, dan komt u direct op de juiste pagina uit. Na twee mislukte bezorgpogingen zal het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie worden gebracht.

      Afhalen
      U kunt uw bestelling afhalen op onze vestigingsadres:
      Imbos 5 
      1025 CP, Amsterdam.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    • Uw producten worden geleverd via hoogwaardige koerierservices. Nadat we uw pakket hebben verzonden, ontvangt u een automatisch e-mailbericht met een track & trace-nummer zodat u eenvoudig de locatie van uw pakket kunt volgen.

  • Waarom is mijn betaling mislukt?
    • Er zijn veel redenen voor betalingsfouten en een aantal stappen die u kunt nemen om mogelijke problemen op te lossen. Controleer uw persoonlijke gegevens om te controleren of alles correct is ingevoerd. U kunt ook andere betaalmethodes proberen, zoals PayPal. Als het probleem aanhoudt, neemt u contact op met uw bank, omdat het mogelijk is dat uw account onvoldoende saldo heeft of om veiligheidsredenen is gemarkeerd. Voor andere problemen of vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  • Wat zijn de betaalmethoden die DOLPIERRE accepteert?
    • Wij accepteren Klarna, Cash, iDeal, Visa, MasterCard, American Express, PayPal, Apple Pay, Google Pay en Shopify Pay.
  • Is het mogelijk om achteraf te betalen?
    • Het is mogelijk om met de betaalmethode van Klarna achteraf te betalen. Door de betaalmethode van Klarna te kiezen, gaat u akkoord met de dienstvoorwaarden van Klarna.
  • Biedt u maatwerk aan voor online aankopen?
    • We kunnen uw online aankopen niet wijzigen voordat ze worden verzonden. Om een perfecte pasvorm te garanderen, raden wij u aan naar onze kantoor te komen, zodat we u kunnen adviseren over wijzigingen. Als u niet in de buurt van onze kantoor bent, kunt u uw kledingstuk naar uw persoonlijke kleermaker brengen.

  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
    • Onze huidige voorraad staat op onze website. Als uw gewenste maat niet beschikbaar is in het drop-down menu van een product, betekent dit dat deze maat niet op voorraad is. Als u speciale wensen hebt met betrekking tot dimensionering en beschikbaarheid, bel of mail dan naar onze klantenserviceafdeling. DOLPIERRE werkt niet met een wachtlijst; wanneer er meer formaten beschikbaar komen, worden deze onmiddellijk online weergegeven en kunnen ze worden gekocht.

  • Hoe zit het met de garantie op mijn producten?
    • Onze producten genieten van wettelijke garantie. In het onwaarschijnlijke geval dat u een probleem tegenkomt met het product of de producten die u bij ons hebt gekocht, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of onze kantoor bezoeken.

  • Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
    • Het moet niet, maar het is zeker handig om een account aan te maken.

      Het maken van een DOLPIERRE-account heeft vele voordelen:
      – Volg uw bestellingen en bekijk eerdere aankopen
      – Retourzendingen of uitwisselingen aanvragen
      – Bewaar uw adres- en kaartgegevens voor sneller winkelen

  • Hoe kan ik een aankoop doen?
    • We willen online winkelen zo eenvoudig en ongecompliceerd mogelijk maken. Als u weet wat u zoekt, kunt u deze categorie in onze online winkel selecteren. Zodra u een item van uw keuze heeft gevonden, selecteert u uw maat en gebruikt u de knop Toevoegen aan winkelwagentje. Als u uw maat niet weet, kunt u onze maat adviseur gebruiken. Controleer de items in uw winkelwagentje door het winkelwagentjepictogram in de rechterbovenhoek te selecteren. U kunt de knop Verwijderen gebruiken om items uit uw winkelwagentje te verwijderen. Klik op uitchecken om naar de pagina te gaan waar u uw bestelling kunt voltooien.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    • Als u uw wachtwoord bent vergeten, wijzigt u dit hier en volgt u de ‘Wachtwoord vergeten?’ instructies. Om veiligheidsredenen kunnen we uw wachtwoord niet per e-mail verzenden. Neem contact op met de klantenservice als u problemen blijft ondervinden met het openen van uw account.

  • Wanneer ontvang ik mijn geruilde artikel?
    • Als u een uitwisseling aanvraagt, zullen wij u het geruilde product (en) toezenden zodra wij de geretourneerde goederen correct hebben ontvangen.

  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
    • Nadat we uw retourzendingen correct en tijdig hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u binnen 14 dagen de teruggave van het totale aankoopbedrag van de producten aan de oorspronkelijke betaalmethode.

  • Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?
    • Bent u niet tevreden met uw aankoop, dan kunt u de artikelen binnen 14 dagen retour sturen.

      De kosten van terugzending zijn voor rekening van DOLPIERRE. Indien u retourkosten heeft betaald, zal DOLPIERRE dat vergoeden.

      *Let op: retourneren is alleen de eerste keer gratis. Mocht u bij 1 bestelling 2 keer willen retourneren, dan zijn de kosten voor het retourneren bij de tweede keer voor de koper. Ook wanneer de koper een andere maat besteld, dan wat is geadviseerd door DOLPIERRE, geldt er geen gratis retourneren. Voor bestellingen met producten die in aanbieding (aanbieding met een maximale bovengrens tot en met €150,-) zijn, worden de retourkosten niet vergoed. 

      Stuur uw pakket op naar het volgende adres:

      DOLPIERRE
      Adres: Imbos 5, 1025 CP Amsterdam

      LET OP!: Elke retourzending dient met een track en trace code te worden verstuurd zodat u kunt nagaan waar uw zending zich bevindt. Retourzendingen zonder track en trace code worden niet geaccepteerd.

      Retourvoorwaarden
      Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;
      - In onbeschadigde en orginele staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
      - Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
      - Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
      - Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
      - Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
      - Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

      Uitzondering
      Voor producten die specifiek (bijv. een op maat gemaakte pak) gemaakt of aangepast zijn voor de consument, kan er geen aanspraak gemaakt worden op retour en kan ook niet geruild worden.
      Voor bestellingen met producten die in aanbieding (aanbieding met een maximale bovengrens tot en met €150,-) zijn, worden de retourkosten niet vergoed. 

      Retourverwerking
      Stuurt u een bestelling retour, dan ontvangt u de betaling, inclusief eventuele verzendkosten en retourkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Zodra de staat van de teruggestuurde artikelen door ons is gecontroleerd wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.

    • Ruilen
      Artikelen kunnen worden geruild binnen de retour termijn. Mocht u een andere maat van een artikel willen ontvangen dan dient u het desbetreffende artikel binnen de retour termijn terug te sturen en ons te informeren welke maat/kostuum u zou willen ontvangen.

  • Ik heb een vraag of een opmerking over uw producten of diensten.
    • Als u vragen of opmerkingen heeft over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. U ontvangt binnen 8 uur antwoord. Onze klantenservicemedewerkers zijn beschikbaar per e-mail, per telefoon of via één van onze social media kanalen, voor verdere info zie de contact pagina.

  • Welke maat moet ik kiezen?
    • Op de startpagina kunt u eenvoudig contact met ons opnemen via WhatsApp. U kunt via onze WhatsApp service vragen stellen en ook om maatadvies vragen. 

  • Hoeveel rechten en belastingen moet ik betalen als ik bij DOLPIERRE bestel?
    • U hoeft nooit andere kosten te betalen dan die worden vermeld in het afrekenproces. Tijdens het afrekenproces kunnen land-, staats- of regio-opgelegde verkoopbelastingen worden toegepast. Wij garanderen dat dit de definitieve prijs voor u is.

  • Wat is uw cookiebeleid?

VEELGESTELDE VRAGEN

Thema vragen